"Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet."

Získejte 3 hodiny konzultace a vstup do kurzu Volejte s úsměvem V.I.P.

Odhalte způsob, jak si získat klientovu pozornost v telefonu. Získejte praxí vyzkoušené postupy k úspěšnému volání. Objevte strukturu hovoru od slov až k vítěznému cíli. Vypilujte své volání s profesionálem a staňte se mistry telefonické komunikace.

POZOR! Pouze teď na této stránce pro 30 nejrychlejších za fantastickou zvýhodněnou cenu!

Pouze nyní za speciální cenu

Běžná cena 18.900 Kč

9.900 Kč

+ dárky ZDARMA

Myšlenková mapa

Checklist Jak volat s úsměvem

Desatero volání s úsměvem a úspěchem


Chcete pořádnou porci podpory?

Ukázka videolekce kurzu

Proč je příprava důležitá?

Perfektní příprava přináší prémie.  Vypíchnete informace. Víte, komu voláte. Máte jasnou strukturu hovoru. Umíte zpracovat námitky. Působíte profesionálně. To chcete 🙂

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Co super kurz obsahuje?

Důležitost přípravy

Proč je příprava důležitá (11:12) Jak perfektní přípravou zvýšit svoje šance na úspěch?

Jak se připravit strategicky (15:04) Jak se kvalitně připravit a na co nezapomenout?

Specifika telefonické komunikace (16:06) Čím v hovoru nejlépe nahradit chybějící řeč těla?

Cílová skupina

Jak definovat cílovou skupinu (15:24) Jak si určit svého ideálního zákazníka?

Jak získávat nové kontakty (22:03) Jak si v moři kontaktů ulovit svoje zákazníky?

Osobnostní typologie (24:42) Proč někteří lidé jednají pro vás nepochopitelným způsobem?

Cíl telefonátu

Proč potřebuji cíl (5:02) Proč postoj "zavolám a uvidím" u obchodních hovorů nefunguje?

Jak dosahuji cíle (25:07) Čtyři kroky k dosažení cíle.

5 nejčastějších chyb (10:48) Jakým chybám se vyhnout?

Pravidlo PAN

Argumentace užitkem (16:58) Jak zákazníkovi sdělit přesně to, co chce slyšet?

Jak reagovat na námitky (13:05) Pět snadných kroků k ladnému překonání námitek.

Jak dojít k win situaci (10:09) Jak zvládnout námitky a dojít k situaci win-win?

Model AIDA

Marketingový model AIDA (7:20) Proč při hovoru vycházet z modelu AIDA?

Telefonický model VZTAH (12:39) Jak telefonovat podle modelu VZTAH?

Komunikační tipy (9:30) Jak úspěšně navázat vztah a zůstat na drátě?

Call skript

VZTAH: Vtáhnout + Zaujmout (21:22) Jak vtáhnout a zaujmout během pár vteřin?

VZTAH: Tázat se + Akce (14:15) Proč se ptát dříve, než vyrazíte do akce?

VZTAH: Howgh (11:32) Jak dobrý začátek nezabít špatným koncem?

Kladení otázek

Proč pokládat otázky (8:47) Ptáte se, proč se ptáme?

Jak se správně ptát (13:03) Jaké otázky vám pomohou?

Aktivní naslouchání (7:47) Co z nás dělá špatné posluchače?

Pravidlo 3P

Co je asertivita (11:25) Jak ovládnout emoce ve složitém hovoru?

Pravidlo asertivity 3P (6:14) Snadné kroky k asertivnímu chování.

Asertivní techniky (7:22) Kdy použít nejčastější asertivní techniky?

 Psaní poznámek

Proč psát poznámky (7:26) Jaké informace jsou pro vás důležité?

Jak volat známým (6:04) Jak neztratit přátele při byznysovém setkání?

Volejte jinak (13:36) Jak si získat důvěru volaného?

Pozitivní přístup

Pozitivní slovník (5:55) Jak vyvolat pozitivní pocity?

Pozitivní mysl (6:21) Jak přenastavit hlavu na úspěch?

Používání kotev (9:02) Jak využít techniku z NLP ve svůj prospěch?

Co o mě říkají

„Lenka prostě ví, co dělá! Od přemýšlení o cílovce, přes argumentaci až po otázky a odpovědi. Je to profík, kterému můžete s klidem svěřit úkol,
na kterém vám záleží. Spolupracuje se mi s ní skvěle a oceňuji jak vstřícnost, tak komunikaci a pečlivost. Když někoho na téma "jak efektivně volat",
tak je to Lenka Hojerová."
Radek KarbanKouč, mentor a transformátor

Spřátelím vás se sluchátkem...

...budete volat s úsměvem i úspěchem

K telefonnímu sluchátku jsem se jako operátorka dostala před dvaceti lety. V té době byl telemarketing ještě v plenkách a to, co dříve fungovalo, dnes již nestačí. 

Telemarketing jako marketingový nástroj je stále velmi oblíbený a hojně využívaný. Jak v telefonickém hovoru zaujmout, aby vám volaný věnoval svoji pozornost? 

Je potřeba se odlišit. Odtrhněte svůj zrak od starých nefunkčních call skriptů. Odhoďte strach z volání a nebojte se do toho dát sebe. Každý z vás je jedinečný originál. 

Buďte přirození a nelámejte si jazyk nad slovy, která vám nejdou do pusy. Mým cílem je vás inspirovat, jak lépe komunikovat a telefonovat s úsměvem a úspěchem. 

Lenka Hojerová

Často kladené otázky ke kurzu

Jak kurz probíhá?

Kurz trvá 10 týdnů a obsahuje 30 lekcí. Součástí každé lekce je prezentace, video, akční úkol a pracovní listy.

Kdy dostanu přístupy?

Přístupy obdržíte po zaplacení. Nejpozději do 3 pracovních dní
od připsání platby na účet.

Kde kurz najdu?

Online kurz je k dispozici po přihlášení do členské sekce zde na webu.
Přístupy vám přijdou na email.

Mohu se k lekcím vracet?

ANO. V průběhu kurzu se k jednotlivým lekcím můžete vracet. Kurz máte otevřený po dobu 1 roku.

Je součástí pracovní sešit?

ANO. Součástí kurzu je pracovní sešit. Také si můžete stáhnout prezentaci, kde je prostor pro vaše poznámky.

Je nějaká garance spokojenosti?

ANO. Poskytuji 14 denní garanci
na vrácení peněz od zakoupení. Částka může být ponížena o již poskytnuté hodiny osobní konzultace.

Jak proběhne konzultace

Online. Pro maximální využití času doporučuji si předem připravit otázky či body, které budete chtít probrat.

Musím 3 hodiny využít naráz?

3 hodiny konzultace můžeme rozdělit na dvě až tři části a postupně probrat vše, s čím budete potřebovat pomoci.

Kdy proběhne konzultace?

Konzultace proběhne online v čase, který si předem společně domluvíme podle možností našich diářů.