Zaujmi v telefonu na první dobrou

 

díky online kurzu Volejte s úsměvem

TEĎ a TADY se speciální slevou 60 % Nabídka končí za...

Zaujmout během pár vteřin je jediný způsob, jak si získat pozornost zákazníka

"Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet."

  • Narážíš na odpor k telefonování, který neumíš překonat?
  • Odmítají Tě zákazníci dříve, než jim představíš svou nabídku?
  • Ztrácíš své kontakty a neumíš dotahovat zakázky do konce?

Zaujmout během pár vteřin je jediný způsob, jak si získat pozornost zákazníka. Když získáš pozornost, můžeš navázat spojení a zůstat na drátě díky metodě V-Z-T-A-H. 

Běžný obchodník v telefonu zpívá svou nabídku a očekává, že ho ostatní budou poslouchat. To je velký omyl. Pokud nezaujme během pár vteřin, zákazníka ztrácí.

Ty vzlétneš jak Fénix z popela a v úžasné energii se staneš obchodníkem po telefonu, kterého druzí neodmítají. Díky metodám, které učím v kurzu, již nebudeš ztrácet cenné kontakty. A kontakty jsou v byznyse svatý grál. Tvé hovory přestanou končit definitivním odmítnutím. Telefonát uzavřeš obchodem, schůzkou nebo dalším kontaktem v budoucnu. A to je to jediné, co se počítá. Neztratit cenné kontakty.

 

Online kurz Volejte s úsměvem je zaměřený na telefonickou komunikaci. Spoustu technik a metod uplatníš při komunikaci i v běžném životě.

Komunikace je základem všech vztahů v našem životě.

Bez komunikace není vztah. Bez telefonátu není s kým jít na schůzku, ať již pracovní nebo osobní. Investicí do svého vzdělávání zvyšuješ své kvality, a to se ti několinásobně vrátí na všech frontách zpět. 

Cena za nalezenou sílu tvého hlasu v telefonu je k nezaplacení. 

Právě TEĎ a TADY platím za Tebe 3 litry já

Běžná cena 4.999 Kč

1.999 Kč

+ dárky ZDARMA

Myšlenková mapa

Checklist Jak volat s úsměvem

Desatero volání s úsměvem a úspěchem


* Speciální nabídka již jen do 30.11.2022

Ukázka videolekce kurzu

Proč je příprava důležitá?

Perfektní příprava přináší prémie.  Vypíchneš informace. Víš, komu voláš. Máš jasnou strukturu hovoru. Umíš zpracovat námitky. Působíš profesionálně. To chceš 🙂

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Co se v kurzu naučíš?

  • Zaujmout během pár vteřin
  • Získat si pozornost zákazníka
  • Pokládat správné otázky
  • Dotáhnout hovor k úspěšnému cíli
  • Vytěžit kontakty na maximum
  • Zbavit se strachu z telefonování

Co o mě říkají

„Lenka prostě ví, co dělá! Od přemýšlení o cílovce, přes argumentaci až po otázky a odpovědi. Je to profík, kterému můžete s klidem svěřit úkol,
na kterém vám záleží. Spolupracuje se mi s ní skvěle a oceňuji jak vstřícnost, tak komunikaci a pečlivost. Když někoho na téma "jak efektivně volat",
tak je to Lenka Hojerová."
Radek KarbanKouč, mentor a transformátor

Často kladené otázky ke kurzu

Jak kurz probíhá?

Kurz trvá 10 týdnů a obsahuje 30 lekcí. Součástí každé lekce je prezentace, video, akční úkol a pracovní listy.

Kdy dostanu přístupy?

Přístupy obdržíš po zaplacení. Nejpozději do 2 pracovních dní
od připsání platby na účet.

Kde kurz najdu?

Online kurz je k dispozici po přihlášení do členské sekce zde na webu.
Přístupy ti přijdou na email.

Mohu se k lekcím vracet?

ANO. V průběhu kurzu se k jednotlivým lekcím můžeš vracet. Kurz máš otevřený po dobu 1 roku.

Je součástí pracovní sešit?

ANO. Součástí kurzu je pracovní sešit. Také si můžeš stáhnout prezentaci, kde je prostor pro tvoje poznámky.

Je nějaká garance spokojenosti?

ANO. Za kvalitou svého kurzu si stojím, proto poskytuji 14 denní garanci
na vrácení peněz od zakoupení.

Pomohu Ti zaujmout na první dobrou

a přestaneš ztrácet cenné kontakty

K telefonnímu sluchátku jsem se jako operátorka dostala před dvaceti lety. V té době byl telemarketing ještě v plenkách a to, co dříve fungovalo, dnes již nestačí. 

Telemarketing jako marketingový nástroj je stále velmi oblíbený a hojně využívaný. Jak v telefonickém hovoru zaujmout, aby ti volaný věnoval svoji pozornost? 

Je potřeba se odlišit. Odtrhni svůj zrak od starých nefunkčních call skriptů. Odhoď strach z volání a neboj se do toho dát kus sebe. Každý z nás je jedinečný originál. 

Buď přirozený/á a nelámej si jazyk nad slovy, která Ti nejdou do pusy. Mým cílem je pomoci Ti stát se obchodníkem po telefonu, který když zavolá, zákazník na druhé straně si řekne: "Wau, toho člověka si chci poslechnout, protože ve mně vzbudil zvědavost a okouzlil magickou energií."

Lenka Hojerová