Staňte se mistry telefonické komunikace

VOLEJTE S ÚSMĚVEM

Telefonování je hra. Když nemluví výraz tváře, síla je ve slovech a barvě hlasu.

Jak vám kurz pomůže v telefonování?

ZÍSKÁTE NA VOLÁNÍ NOVÝ POHLED

V kurzu se na vás těší spousta inspirace, zajímavostí z psychologie a komunikace. AHA momenty vám vženou svěží vítr do plachet.

 

 

POZNÁTE PRINCIPY, KTERÉ FUNGUJÍ

Teorii si ukážeme na praktických příkladech. Nahlédnete do call skriptů, které fungují. Ukážu vám možnosti sdělit poselství různými způsoby.

ZAČNETE VOLAT S ÚSMĚVEM A ÚSPĚCHEM

Naučíte se sestavit call skript tak, abyste hovorem propluli od pozdravu až k vítěznému cíli s úsměvem. Vaše telefonování získá větší úspěch.

 

 

  • Potí se vám ruce, třese hlas a máte knedlík v krku, když máte telefonovat?
  • Obáváte se trapného ticha ve sluchátku, kdy nebudete vědět, co říci?
  • Odkládáte telefonování na později, a nakonec se k němu nedostanete?

Pojďte se mnou rozbít mýty o telefonování, umlčet strašáky v hlavě a začít volat s úsměvem a úspěchem

  • Odhalíte způsob, jak si získat klientovu pozornost v telefonu
  • Získáte praxí vyzkoušené postupy k úspěšnému volání
  • Objevíte strukturu hovoru od slov až k vítěznému cíli
  • Stanete se mistry telefonické komunikace

Proč je příprava důležitá?

Ukázka videolekce kurzu

Perfektní příprava přináší prémie.  Vypíchnete informace. Víte, komu voláte. Máte jasnou strukturu hovoru. Umíte zpracovat námitky. Působíte profesionálně. To chcete 🙂

Osnova a rozsah online kurzu

Co se v kurzu naučíte

1. Týden - Důležitost přípravy

  • Proč je příprava důležitá (11:12)
    Jak perfektní přípravou zvýšit svoje šance na úspěch?
  • Jak se připravit strategicky (15:04)
    Jak se kvalitně připravit a na co nezapomenout?
  • Specifika telefonické komunikace (16:06)
    Čím v hovoru nejlépe nahradit chybějící řeč těla?

2. Týden - Cílová skupina

  • Jak definovat cílovou skupinu (15:24)
    Jak si určit svého ideálního zákazníka?
  • Jak získávat nové kontakty (22:03)
    Jak si v moři kontaktů ulovit svoje zákazníky?
  • Osobnostní typologie (24:42)
    Proč někteří lidé jednají pro vás nepochopitelným způsobem?

3. Týden - Cíl telefonátu

  • Proč potřebuji cíl (5:02)
    Proč postoj "zavolám a uvidím" u obchodních hovorů nefunguje?
  • Jak dosahuji cíle (25:07)
    Čtyři kroky k dosažení cíle.
  • 5 nejčastějších chyb (10:48)
    Jakým chybám se vyhnout?

4. Týden - Pravidlo PAN

  • Argumentace užitkem (16:58)
    Jak zákazníkovi sdělit přesně to, co chce slyšet?
  • Jak reagovat na námitky (13:05)
    Pět snadných kroků k ladnému překonání námitek.
  • Jak dojít k win situaci (10:09)
    Jak zvládnout námitky a dojít k situaci win-win?

5. Týden - Model AIDA

  • Marketingový model AIDA (7:20)
    Proč při hovoru vycházet z modelu AIDA?
  • Telefonický model VZTAH (12:39)
    Jak telefonovat podle modelu VZTAH?
  • Komunikační tipy (9:30)
    Jak úspěšně navázat vztah a zůstat na drátě?

6. Týden - Call skript

  • VZTAH: Vtáhnout + Zaujmout (21:22)
    Jak vtáhnout a zaujmout během pár vteřin?
  • VZTAH: Tázat se + Akce (14:15)
    Proč se ptát dříve, než vyrazíte do akce?
  • VZTAH: Howgh (11:32)
    Jak dobrý začátek nezabít špatným koncem?

7. Týden - Kladení otázek

  • Proč pokládat otázky (8:47)
    Ptáte se, proč se ptáme?
  • Jak se správně ptát (13:03)
    Jaké otázky vám pomohou?
  • Aktivní naslouchání (7:47)
    Co z nás dělá špatné posluchače?

8. Týden - Pravidlo 3P

  • Co je asertivita (11:25)
    Jak ovládnout emoce ve složitém hovoru?
  • Pravidlo asertivity 3P (6:14)
    Snadné kroky k asertivnímu chování.
  • Asertivní techniky (7:22)
    Kdy použít nejčastější asertivní techniky?

9. Týden - Psaní poznámek

  • Proč psát poznámky (7:26)
    Jaké informace jsou pro vás důležité?
  • Jak volat známým (6:04)
    Jak neztratit přátele při byznysovém setkání?
  • Volejte jinak (13:36)
    Jak si získat důvěru volaného?

10. Týden - Pozitivní přístup

  • Pozitivní slovník (5:55)
    Jak vyvolat pozitivní pocity?
  • Pozitivní mysl (6:21)
    Jak přenastavit hlavu na úspěch?
  • Používání kotev (9:02)
    Jak využít techniku z NLP ve svůj prospěch?

Reference řekne víc než reklama

Co o mě říkají

„Lenka prostě ví, co dělá! Od přemýšlení o cílovce, přes argumentaci až po otázky a odpovědi. Je to profík, kterému můžete s klidem svěřit úkol,
na kterém vám záleží. Spolupracuje se mi s ní skvěle a oceňuji jak vstřícnost, tak komunikaci a pečlivost. Když někoho na téma "jak efektivně volat",
tak je to Lenka Hojerová."
Radek KarbanKouč, mentor a transformátor
"Paní Hojerová je v oblasti telemarketingu profesionál na správném místě. Navázání naší spolupráce se stalo velkým přínosem pro naši firmu."
Ing. Zdeněk ŠpelinaMajitel AppliCon IT
"Lenka je velmi kreativní, optimistická a komunikativní žena, která inspiruje a motivuje tým k dosažení co nejlepších výsledků. Její profesionální zaměření na spokojenost klientů a loajalita byly velkým přínosem. "
Miroslav FribertMajitel MYR Communication

Začněte volat s úsměvem a úspěchem

Spřátelím vás se sluchátkem

Balíček produktů
Volejte s úsměvem HNED
890 Kč
390 Kč
SPECIÁLNÍ NABÍDKA
Chci hned rychlé tipy, umět pracovat s námitkami,
napsat si vlastní call skript 🙂

101 tipů pro volání
10 šablon call skriptů
5 principů řešení námitek
Příklady zpracování námitek
Telefonický model V-Z-T-A-H
Online kurz
Volejte s úsměvem V.I.P.
18.900 Kč
Chci vypilovat své volání
s profesionálem 🙂

30 lekcí
30 videí
30 úkolů
Prezentace
Pracovní listy
3 hodiny konzultace

Jak bude kurz probíhat?

  • Našich společných 10 týdnů začneme samozřejmě s úsměvem.
  • Každý týden se zaměříme na jeden princip z desatera, který si detailně rozebereme.
  • V jednom týdnu projdeme 3 lekce. Součástí jednotlivých lekcí je video, prezentace a úkol.
  • V členské sekci máte k dispozici pracovní listy a prezentaci ke stažení.
  • Přístupy ke kurzu vám zůstanou po dobu 1 roku od přihlášení.

Spřátelím vás se sluchátkem...

...budete volat s úsměvem i úspěchem

K telefonnímu sluchátku jsem se jako operátorka dostala před dvaceti lety. V té době byl telemarketing ještě v plenkách a to, co dříve fungovalo, dnes již nestačí. 

Telemarketing jako marketingový nástroj je stále velmi oblíbený a hojně využívaný. Jak v telefonickém hovoru zaujmout, aby vám volaný věnoval svoji pozornost? 

Je potřeba se odlišit. Odtrhněte svůj zrak od starých nefunkčních call skriptů. Odhoďte strach z volání a nebojte se do toho dát sebe. Každý z vás je jedinečný originál. 

Buďte přirození a nelámejte si jazyk nad slovy, která vám nejdou do pusy. Mým cílem je vás inspirovat, jak lépe komunikovat a telefonovat s úsměvem a úspěchem. 

Lenka Hojerová

Často kladené otázky ke kurzu

Jak kurz probíhá?

Kurz trvá 10 týdnů a obsahuje 30 lekcí. Součástí každé lekce je prezentace, video, akční úkol a pracovní listy.

Kdy dostanu přístupy?

Přístupy obdržíte po zaplacení. Nejpozději do 3 pracovních dní
od připsání platby na účet.

Kde kurz najdu?

Online kurz je k dispozici po přihlášení do členské sekce zde na webu.
Přístupy vám přijdou na email.

Mohu se k lekcím vracet?

ANO. V průběhu kurzu se k jednotlivým lekcím můžete vracet. Kurz máte otevřený po dobu 1 roku.

Je součástí pracovní sešit?

ANO. Součástí kurzu je pracovní sešit. Také si můžete stáhnout prezentaci, kde je prostor pro vaše poznámky.

Je nějaká garance spokojenosti?

ANO. Za kvalitou svého kurzu si stojím, proto poskytuji 14 denní garanci
na vrácení peněz od zakoupení.

Jak proběhne konzultace

Online. Pro maximální využití času doporučuji si předem připravit otázky či body, které budete chtít probrat.

Musím 3 hodiny využít naráz?

3 hodiny konzultace můžeme rozdělit na dvě až tři části a postupně probrat vše, s čím budete potřebovat pomoci.

Kdy proběhne konzultace?

Konzultace proběhne online v čase, který si předem společně domluvíme podle možností našich diářů.