Najdete tisíc a tři výmluvy proč máte málo schůzek?

Potřebujete si ke své práci sjednávat obchodní schůzky? Pak se nevyhnete telefonování. Dobře, můžete se mu vyhnout. Zaprvé nevolat. Ale váš diář bude prahnout po nových schůzkách. Nebo si najmout telefonistku, která vám schůzky s úsměvem navolá. Obě možnosti vás budou stát peníze.

Co ve skutečnosti stojí za těmi tisíc a třemi výmluvami? Proč si sami před sebou hrajeme na „AŽPAKY“ „NEMÁM ČAS“ „MÁM TOHO MOC“? Je to jednodušší než jednoduchá rovnice. Telefonování pro spoustu lidí není oblíbená činnost. Proto se raději věnují něčemu jinému, více příjemnějšímu.

Víte, že potřebujete volat, abyste si zaplnili diář na několik následujících dní. Jenže se vám nechce, tak hledáte na práci něco jiného. Zalít kytku v kanceláři, odepsat na email, tvořit databázi, došel papír do tiskárny, zavolat kolegovi, naučit se nový produkt, co nového na Facebooku?

Najednou je pátek a k telefonování jste se nedostali. Nebudete si kazit víkend výčitkami a slíbíte si „V pondělí se na volání vrhnu naplno.“ Věříte tomu stejně jako dietě, která vám nevyšla tenhle ani minulý týden.

Prokrastinace je mrcha, ta vám schůzky nenavolá. Jak s ní zatočit? Nedejte jí šanci a telefonování si plánujte pevně do diáře stejně jako osobní schůzky. Možná vám to přijde úsměvné mít v diáři TELEFONOVAT, ale funguje to.

Na pracovní schůzce zákazníkovi věnujete svoji plnou pozornost. Těžko si představit, že u jednání s klientem sjíždíte Facebook, pobíháte po kanceláři a zalíváte uvadající kytky nebo objednáváte papír do tiskárny či na záchod.

Přistupujte k volání jako ke schůzkám. Začněte si čas na telefonování plánovat do diáře a dodržte ho. V tu chvíli se soustřeďte jen na volání a věnujte mu svoji pozornost. Uvidíte, že budete více efektivnější. Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet.

Zamiluj se do telefonování

Provedu tě cestou telefonování s úsměvem

Konzultace na měsíc
s Lenkou

1.399 Kč
Chceš provést cestou telefonování s úsměvem a získat moji podporu?
Online kurz
Volejte s úsměvem


4.899 Kč
Chceš se stát zářící hvězdou telefonické komunikace?