Inspirujte se mou cestou telefonování s úsměvem

"Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet."

Lenka Hojerová

”Většina lidí neuspěla, protože nepoznala, jak blízko byla úspěchu, a vzdala se."  Thomas Edison

Ztrácíte zákazníka v hovoru?

Jak zaujmout v telefonu během pár vteřin? Voláte na studené kontakty a setkáváte se s častým odmítnutím ještě před tím, než stačíte volanému prozradit svoji nabídku? Mohla bych vám napsat, že vám nabízím skvělý návod, ale nenapíšu. Proč? Možná jste již přestali číst, protože podvědomě slovo „nabídka“ ve vás...

Celý článek
vanoce

Moje největší vánoční přání

Vánoce se blíží rychlými kroky a já mám v tuto chvíli jediné přání: Přeji si, ať se mohu u vánočního stromečku sejít s celou svojí rodinou ve zdraví. Letošní svátky budou pro každého z nás určitě jiné, než na jaké jsme zvyklí. Více než kdy jindy si uvědomuji, že jsou důležitější...

Celý článek

Najdete tisíc a tři výmluvy proč máte málo schůzek?

Potřebujete si ke své práci sjednávat obchodní schůzky? Pak se nevyhnete telefonování. Dobře, můžete se mu vyhnout. Zaprvé nevolat. Ale váš diář bude prahnout po nových schůzkách. Nebo si najmout telefonistku, která vám schůzky s úsměvem navolá. Obě možnosti vás budou stát peníze. Co ve skutečnosti stojí...

Celý článek
komunikace

Čím v telefonu nahradit chybějící neverbální komunikaci?

Věděli jste, že 93% předané informace je skrze řeč těla a pouhých 7 % skrze slova? Právem se přisuzuje velký význam komunikaci neverbální oproti verbální. A jak v telefonu nahradit chybějící neverbální komunikaci, zaujmout a nenudit? Neoddělitelnou součástí telefonické komunikace je komunikace vokální. Vokální komunikace je souhrn hlasových prostředků...

Celý článek
kotva

Pozitivní mysl v hovoru hraje významnou roli

Co si budeme povídat. O pozitivním myšlení a jeho vlivu na náš život toho bylo napsáno i řečeno spoustu. Všechno začíná a končí v naší hlavě. My sami jsme strůjci vlastního štěstí a záleží jen na našem úhlu pohledu, jak se na věci kolem sebe díváme a tím si vytváříme svůj vlastní svět, ve kterém...

Celý článek

Jaký je rozdíl mezi pasivním a aktivním telemarketingem?

Marketingový mix 4P se skládá ze 4 částí – výrobková (product), cenová (price), distribuční (place) a komunikační (promotion) politika. Komunikační politiku nazýváme marketingový komunikační mix, někdy také propagační mix, který se skládá z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého marketingu. Telemarketing je jedním z nástrojů přímého...

Celý článek

5 hlavních důvodů proč má LinkedIn velký obchodní potenciál

LinkedIn je profesní sociální síť, na které se propojují profesionálové z různých oborů a diskutují o svých zájmech. Mezi její uživatelé patří majitelé společností, manažeři, konzultanti a odborníci z nejrůznějších oborů. Nemají zde profily jen jednotliví uživatelé, ale prostřednictvím této sítě prezentují svou značku i společnosti. A jaké jsou hlavní důvody proč má LinkedIn...

Celý článek