Inspirujte se mou cestou telefonování s úsměvem

"Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet."

Lenka Hojerová

”Většina lidí neuspěla, protože nepoznala, jak blízko byla úspěchu, a vzdala se."  Thomas Edison

Najdete tisíc a tři výmluvy proč máte málo schůzek?

Potřebujete si ke své práci sjednávat obchodní schůzky? Pak se nevyhnete telefonování. Dobře, můžete se mu vyhnout. Zaprvé nevolat. Ale váš diář bude prahnout po nových schůzkách. Nebo si najmout telefonistku, která vám schůzky s úsměvem navolá. Obě možnosti vás budou stát peníze. Co ve skutečnosti stojí...

Celý článek
komunikace

Čím v telefonu nahradit chybějící neverbální komunikaci?

Věděli jste, že 93% předané informace je skrze řeč těla a pouhých 7 % skrze slova? Právem se přisuzuje velký význam komunikaci neverbální oproti verbální. A jak v telefonu nahradit chybějící neverbální komunikaci, zaujmout a nenudit? Neoddělitelnou součástí telefonické komunikace je komunikace vokální. Vokální komunikace je souhrn hlasových prostředků...

Celý článek
kotva

Pozitivní mysl v hovoru hraje významnou roli

Co si budeme povídat. O pozitivním myšlení a jeho vlivu na náš život toho bylo napsáno i řečeno spoustu. Všechno začíná a končí v naší hlavě. My sami jsme strůjci vlastního štěstí a záleží jen na našem úhlu pohledu, jak se na věci kolem sebe díváme a tím si vytváříme svůj vlastní svět, ve kterém...

Celý článek

Jaký je rozdíl mezi pasivním a aktivním telemarketingem?

Marketingový mix 4P se skládá ze 4 částí – výrobková (product), cenová (price), distribuční (place) a komunikační (promotion) politika. Komunikační politiku nazýváme marketingový komunikační mix, někdy také propagační mix, který se skládá z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého marketingu. Telemarketing je jedním z nástrojů přímého...

Celý článek

5 hlavních důvodů proč má LinkedIn velký obchodní potenciál

LinkedIn je profesní sociální síť, na které se propojují profesionálové z různých oborů a diskutují o svých zájmech. Mezi její uživatelé patří majitelé společností, manažeři, konzultanti a odborníci z nejrůznějších oborů. Nemají zde profily jen jednotliví uživatelé, ale prostřednictvím této sítě prezentují svou značku i společnosti. A jaké jsou hlavní důvody proč má LinkedIn...

Celý článek
  • DESATERO VOLÁNÍ S ÚSMĚVEM A ÚSPĚCHEM

    Získejte zdarma 10 tipů jak telefonovat bez obav

  • Archiv článků